One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




konon kaye --'

Heyy  . k . ade cite hot wehh . nak dengar tak . *anggukangguk . yang tak nak sudahh . okayy . aku ade la kan sorang member ni . nama die Azi bukan name sebenar . hoi . bukan name sebenar laa . nak tahu tak . die ni jenis budak suke membohong . k fine . semua budak tak suke dengan die sebab die tipu semua orang yang die tu konon nye kaye *sebenarnye tak sekaye yang die pernah cakap .

Die bajet je wehh . pernah la kate kat aku ngan member-2 aku yang die ni pernah pergi LA . Lost Angeles laa . Wahh . nampak beno nipunye . kat FB pon tak pernah upload gambar . nak kate yang die tu pernah pergi sane . bajet je die ni . then die kate die free hair laa konon . adeessss . member aku si S cakap . die nampak si Azi ni kat area rumah dia . elok je pakai tudung . eyohai . nipu aje . bela la kau . tehn member aku si S jugak kate . yang rumah die tu . biase je . tak de la besar mane . pernah cakap kat aku . yang rumah die tu besar . ok fine . dulu aku bodoh siket . percaye la bulat-2 ape yang die cakap . sewel doh aku (!)

Hari tuu . aku ngan member-2 aku dok lepak la kat katil . then die datang dengan penuh megah nye *cewwaahh . diorang sebok cerita pasal apebende tah . aku just dengar je . then . member aku si S ni saje la kan uji die . nak tahu yang die ni tipu ke betol kann .
si S ; antare kereta estima*ehh betol ke eah* dgn kereta lain . ape bezanya ?
si Azi ; mane ade                                                                                          ,
si S ; ade . cube kau piker                                                                         ,
si Azi ; tak de la                                                                                            ,
si S ; Ade la . kunci nye . kereta ni takde kunci kereta                                ,
si Azi ; ouhhh . haa . a'a . aku lupe*sambil menjongan kan giginye . haha          ,
Kenn . you see . dah terselah tipu nye . adoyyy . pelik betol manusia zaman sekarang . bende yang tak ade . bajet-2 jea ade . tapi tak tawu . bela ler kome . bajet ade kereta banyak . tapi mak kau ari tu datang  naek ape jea . bukan seperti kereta yang kau penah cakap kenn pon . adesss x_x

Okayy . jom sambong kutok die lagi nakk . HAHAHAHA*gelak jahat wehh . Who care . your grandma care . okayy . but my grandma did'nt care @_@ uhukkkzzz *nenek kau batuk cepat tepuk belakang =.= okayy stop makcik bebel . sambong bebel lagi cik . jom-2 . cepat duduk balek . biar je nenek kau tu . Hari tuu kann sebelom cuti two weeks ni kan . die ade cakap kat semua orangg . yang die nak pergi MELBOURNE . adesssss . lagi sekali . hari tu . tengah-2 lepak la kan . die pun datang . then aku saje je laa kan . tanye one by one cuti ni g mane . sampai je dekat die . die kate la . "aku tak tahu lagi pegi melbourne ke mane . ikut kakak aku" Kate je hari tu confirm pegi melbourne . cakap aje laa yang kau menipu je selame ni . senang citekan . aku tak suke dengar ayat-2 kau yang suke membohong tu . Berdose laa wei . taubat ler ekau . HAHA ! anyway . aku nak doakan kawan aku tuu cepat taubat and sedar semua dah perasaan yang die semakin membohong =.='

Dah-2 . natasha alya . ibuu ajar kutok orang ke . tak kan . okayy . dah . berhenti mengutuk . nanti dapat dosa . HAHA !

k . byee .

natasha mocchi :)