One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




Thanksssss :'D

Hi, hari ni saya nak bercerita tentang agama. Semua duduk dengan betol, betol kan posisi masing masing. #Aku tak tahu ape yang aku merepek . Ksambung ! Siti tag balek. Grrrrrr :/ Kunik puns tag balek. Okay , sesi membalas tag :')

Taknak ikut rules post rules semua, saya malas :/

Siti turns

*berape ekor berok yg korang dh bela ? 
= Aku takde berok, Kingkong ade ah, kau nak berapa?

*panday masak tak ? masak ape je ? 
= Cepumas gila soalan kau yang nehh. Haku dah mula belajar memasak. Macam macam aku dah masak. Kau nak ape?

*kalau kene marah korang buat hape ?
= Pergi toilet ambek time kejap, then online. Act, bukan pun sebenarnya, aku pun tk tahu ape aku buat.

*tibetibe tesungkur depan kelas . ape korang buat time 2 ? teros duduk or terjun bangunan dll 
= Buat bodoh -.- Tanya semua orang ''Korang de nampak pape tak kat depan tadi, tak kan tak kan ==' ;

*dh follow blog saye tak ? ape tak follow ? tumbuk nak ? *insane sekejap . ksambung
= Mula mula dah, lepas tu hilang, follow balek, sekaran. Jap, usha dashboard -.-

*sebulan korang berape kali top up ? n jumlah kan skali ? 
= Tanya ayah haku, dia yang topup kan, BTW, dia akan topup kan aku kalau pergi holiday, masa hari lain, aku text call guna phone ibu aku jehh. Jimat kan :')

*siape name makcik awak yang paling awak suke ? *xnak tau pon 
= Taknak tahu sudah. Haku punss tak tahu -.-

*alasan paling idiot yg korang penah dengar ?
= ''Buku saya tertinggal, tapi saya dah siapkan kerja sekolah nya'' padahal tak buat punss. *Alasan idiot yang aku pernah buat doh* HAHA

*what do you think about my messy blog ?
= Nope lah, it's okayyy :')


*lepas spm korang nak buat ape ? sblom kelua result .
= Tengok ah nanti cemana, belom fikir lagi -.-


*ehh ,  ni soalan yg last ea? ohh 
= Baru first lah. Apa dah fikir last. Watlekk ah . HAHA




Kunik punya pulak :')


*apakah nama lelaki pujaan kunik (hahaha, susah bukan?, hentam jela)

= Salman Khan kan, Haaaa, Aku pandai kan :')

*kunik satu sekolah dengan siapa? (senang bukan ?)
= Eh, bukan kau dah habis sekolah ke? Cett, gurau :D


*pilih ciri-2 yang ada dekat 
kunik 1-periang 2-gengsterr 3-lemah lembut 4-sentiasa mo0dy

= Suka buat aku terasa diri macam baby :) HAHA *lari jawapan pulak


*esok hujan ke ribut ke panas terik?(bagi jawapan yang betul -2 korunk pasti ok )


= Ribut confirm tak, saya bukan peramal yang bagos. Harap maaf :/


*doakan 
kunik KURUS dan get  straight 8A in PMR .. (insyaAllah)

= Don't worry, just try, Allah always be with you :')


*siapa nak ikut 
kunik tuisyen dekat sungai besar .. sila daftar sekarang .. coll kunik ok

= Bila? Hari apa jeh? Dekat mana? BTW, mak aku tak kasi ah, setakat buat scoreA dah :'(


*siapa 
syuhaiba dalam hidup kunik?

Someone special :')


*tolong listkan nama yang layak menjadi penganti teman tidur 
Datin tasha .

= Saya nak Muhammad Mirza Saiful pleaseeeeeeeeeeeeeeee :') *angan angan jehh , haha


*
siapakah noorain syafiqah dalam hidup kunik?
= As a bestfriend until die xD


*kenapa beruang kutub banyak bulu?

= Act saya tak pandai science or everything, saya tengok iklan pon boleh catch up, sebab dia nak lindungi diri dia dari sejuk. Eh, betol ke ni?


*banyak-2 kuda, kuda apa yang kedekut gila?

= Mana saya tahu, haha, BTW, adek saya pernah cakap, tapi saya lupa. HAHA


Doneeeeee :')