One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




Money. Come's to my poket ^^

Hi Assalamualaikum :>

Esok Chinesse New Year kann. Wahh ! Suka aku. Kau tahu sebab apa. Duit banyak masuk wehh. Datang rumah moyang aku, nenek nenek aku semua bagi duit. Sebab dia orang semua Cina. Nenek aku yang betol je islam. Kayy faham ke? Mesti tak kan. So, buat don't know je lahhh :>

Blogg aku warna pink. Nampak sweet kan kan. Cepat angguk. Siapa geleng kena sepak. HAHA :\ Dua hari kredit aku banyak lansung tak luak. Lastlast sedekah dekat orang. Sumpah menyampah tengok kredit berlambak tak terpakai

2 minggu lebih sekolah kan. Pergi balek pergi balek sekolah. Tetap tak boleh nak biasakan diri lagi dekat kelas baru. Classmates baru. Yang aku rapat pon dalam 3 orang jehh. Yang lain semua tegur tegur macam tu jehh. Aisehhh. Cikgu kata nak buat rombongan kelas. Bila fikirfikir. Aku tetap akan cari alasan taknak join trip kelas. Sebab aku tak biasa dengan dia orang.  Maybe semua tak selesa dangan perangai aku yang pelik. kayyy. Sebab korang tak kenal aku macam mana kan -.- Kalau kau kenal diri aku sebenar, seriously aku cakap, korang takkan tahan sebab lelama korang bingit dengar suara aku. Aku suka bebel cakap tanpa henti. Aku akan jadi diam dengan orang yang aku tak biasa. So, maaf la yea kalau kau orang cakap aku tak layan. Aku tak biasa bercakap dengan orang yang aku kenal :)

Membership Superdame selalu ingat kan aku suruh buat betol betol time exam, nanti boleh naik kelas. Tapi Mimi cakap takpayah. Sebab nak bagi aku jadi pendiam dok kelas Cekal tu. Kalau aku naik. Aku jumpa yang sekepala, bercakap tanpa henti nanti wehhh. Haihhhh, *Headache. Ktetibe, haha !

Tadikan, masa otw pergi Taiping. Gila ah jalan dia, rasa nak mati. Jalan balik pon sama. Rasa nak mampuihhhhh. Makcik makcik and sedara aku pesan. Nanti nak cari calon suami. Jangan jauh jauh. Haihhh. Then semua ingat yang fake relay dekat FB aku tu betol. Haihhh, payah den nak torangkan. Kalau boleh memang aku taknak cari jauh jauh lah kan. HAHA

Eyyy, aku penat gila doh, baru balik dari Taiping. Hokayyy lahh :>

Kbyeeee :)