One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




Dowm -,-

Hi Assalamualaikum :>

Dear readers ^^ How's your life? *Ecettt tetiba -,- Dah sebulan sekolah kan. Haihhh. Sekejap je masa. Entah nanti tetiba dah bulan sepuluh. Haaa hamek kau. PMR dohh. Gila cuak ahh. Sebut PMR menggeletar satu badan. Haha. Ktipu. First masuk sekolah gila ah. Tak ada ape ape perasaan lansung. First night sebelum masuk sekolah. Ejot selalu cakap. Dah sedia ke belum dah sedia ke belum. Jawapan aku just. Tak nak sekolah tak nak sekolah. Itu je dalam otak aku -,- Then esok nya kat sekolah. Tak ada apa apa pun nak di risaukan gelisah semua. 

Esok nya tetiba Ejot ngan Anis cakap. Yang ex haku couple dengan budak junior nehh. First impression. Nothing -.- Lama lama. Cakap dalam hati. Seriously? Arghhhhhh -.- Lupakan dia. Aku datang sekolah nak belajar. Bukan nak fikir semua benda tu. Even hati sakit semua. Aku try lupakan semua. Lagipon aku dah ada BF. Baideway, menipu lah kan siapa kata tak sayang ex. Aku dah setahun lebih dengan dia. Sayang tu susah nak hilangkan -,- Kalau setakat couple 3 4 bulan. Memang tak de erti sayang lah bagi aku. Arghhh. Lupakan -.-

HIKHIK. Semalam kan saya jumpa boyfie saya. Trolololoooo. Lawak gila bila ingat balik ape yang jadi semalam. Haha. Baideway, cerita tanpa motif -,-

Gtgo, KBYEEE =='