One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




HEARTBREAKBROKE -,-

Hi, Assalmualaikum :>

Dear readers. HAHA, actually bosan nya balik kali ni ==' Memang bosan. I NEED FRIEND ! Tolong faham sayaaaaa =.= Nak jugak ada kawan sembang sembang, belajar, makan, tengok tv sama dekat rumah. Bosan sangat sangat balik rumah. Aku lagi rela tak balik setahun wehhhhhh =.=

Nak dengar story tak? Hikhik. Masa hari tu, minggu hostel tak balik. Lagipon, before that, memang aku dah decide lah nak bawak sim card and suruh Siti bawak hengpongggg. Then, masa Sabtu malam Ahad, ada lah perjumpaan mengejut dekat dataran hostel, yang berkumpul nya budak aspuri A jelah kan, nasib baik lah aspura tak de. Syukur Alhamdulillah jugak lahh, kalau ada, buat malu jehhhh -.- Then, aku dah gelabah macam cicak kubing kehilangan anak siap sarung baju kurung semua. Lepas kena marah semua then kena tinggal macam tu jehh. Kitaorang semua hilang arah, lastlast semua decide duduk dalam kelompok. Aku, Siti, Sara, Anis, Una, Eryza then siapa lagi lupaaaaaaaa. 

Then lama lama cikgu kasi naik block. Dengan lajunya aku berlari mendapat kan dorm, dan salin baju semua teros pergi toilet. Memang hilang Ingatan sekejap time tu. Lupa sangat sangat yang hengpongg tu dekat poket seluar. Haihhhhhh, memang gedebushhhh lahhh weh. First impression muka macam orang tengah bersalin. KTIPU -,- Menjerit lah wehh memula. Ayat first keluar. "Siti, tolong aku Siti " HAHA, keluar keluar toilet. Menggelabah lari sana sini. Then menangis. HAHA, lawak kannnnnnnnnnn. Dah lah sim card tu baru renew. Akhir tahun lepas kodddddd. 

Farah ada kata. Aku memang tak boleh pakai phone. Ada je bala yang datang. Since form 1 sampai form 3. Jyeahhh. Memang aku tak boleh pakai phone. Satu satu bala datang. Tapi bila tak pakai phone. Ergghhh, terseksa jiwa raga. Tak ada kawann ohhhhhh.

One more, rasa dari hati, saya nak pindah kalau boleh. Tak suka kelas tu. Rasa nak nangis aje tau. Ade mamat ni cakap dekat someone ni, dia cakap budak tu makin teruk sebab gelak gelak. 'MAKIN TERUK' Ayat kuhajaq okayyy. Aku terasa doh. Dia nak cakap aku masuk kelas tu bawak siaq ke. Hadoi mamat ni, kalau memang aku ada kuasa bunuh orang, kau memang orang first aku bunuh wehh. Tahap kesabaran aku dah tahap maksima -,- 

And lastly, kau pernah rasa disiat siat dengan kawan sendiri? Pernah? Tak? KFINE, bullshit gilaaaaaaaa. Kau dah tahu kan benda sebenar, Kenape mesti buat lagi depan mata aku? Even kau sakit hati dengan orang lain, jangan balas dekat aku. Aku manusia ada hati perasaan. Memang aku dah tak ada apa apa pon, tapi perasaan tak boleh tipu. Riaksi muka aku akan berubah bila kau cuba rahsia something. Hina sangat ke aku, sedangkan aku lah yang kau carik masa kau susah. Cakap je lah kat aku wehhh. Kau pon mesti sakit hati bila ada orang cakap something rahsia depan kau then dia tak bagitahu kau. Kau sakit hati kan. Macam tu lah aku. Ada yang cakap, kau macam cuba lari dari aku. Sokeyy ahhh, lepasni, kau buat haluan kau aku haluan aku. Kau carik lah kawan baik kau tu merangkap BF or BFF. I DON'T KNOW AND I DON'T WANT TO CARE !

Spoil mood aku cakap pasal kau. 

KBYEE. Assalamualaikum :>