One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




Hiii *Lambai Tangan*

Hi Assalamualaikum ^.^

Ohh haiiii :D Apa khabar ? Apa khabar ? Saya Miss World Malaysia *sambil lambai tangan* ingin mengatakan saya berbangga jadi rakyat Malaysia ;) HAHAHA *Takde kerja*

Hari Khamis lepas ada pertandingan bicara berirama . Seriously , nak luluh jantung . Lagi-2 time daerah yang undian kelima dah habis . Dengan semangat , kitorang naik lah bila dia cakap 'undian keenam dipersilakan' . LOLLZ , time tu jugak lah semua excited beratur , dengan gelabah butang baju sampai atas . Makaihh , nak gugur jantunggggggg -,- Time dekat atas pentas tu sempat pulak diorang cakap-2 , gelak-2 . Haihhh . Tahpapetahhhh diorang ni .

Masa tengah duduk ikut bahagian daerah-2 , kitorang duduk belakang budak-2 daerah Hulu Langat . Then row belakang daerah tu budak lelaki . Bapak ah aku cakap , diorang ni berlagak batak lah jugak kan . Pegang BlackBerry , Tab , phone touch segala . Tau lah bandar kann . Kitorang ni budak hostel jee . Phone pon pinjam-2 tak ada touch takat torch je , tak boleh on twitter BBM Fb segala ennnn . Kitorang pon dok la belakang diorang tu asek memerli jeee . Mana tak perli nye . Dah batak nak mati kottt . Tapi daerah diorang gak yang menang , conducter terbaik lagi . Congrats lah korang !

------------------------------------------------------------------------------------

Minggu lepas ada sukantara wooooo . Cikgu cakap masuk je semua , kalah menang ye nasib , lagipon ni menyumbang mata . Haihh , aku pon hati yang berat masuk je semua . Pengsan mati segala lain cerita . Tapi sebelum lari 400meter , Eika dah ingat kan jangan lari , nanti pengsan . Aku pon degil , lari jugak . lepas je cikgu tekan benda alah tu teros aku lari then jerit "Aku taknak lari jarak jauhhhhh ! '' Disebabkan cikgu aku terpaksa lari . Lahaiiiii -,- Sebaik 100meter dengan lompat berdiri aku lepas . Kalau tak buat malu je haiiii :3

Minggu depan ada saringan pulak . Mak datokkk , nasib baik aku ambik yang pecut je . Kalau ambik jarak jauh , mau mati dohhhhhhhh -,-

-------------------------------------------------------------------------------------

Hari Jumaat semalam ada Hari Tambatan Kasih Cambahan Ilmu . LOLLZ , nasib baik ayah aku datang awal pagi . Takde lah aku kena panggil jumpa sekali ennn . Tepat je pukul 10 , aku terus bla masuk hostel . Sampai lah pukul 12 lebih dekat hostel , naik kematu jugak lah dekat sana daripada duduk kelas eennn . Lagi ah tunggul dekat kelas . 

Hoiii result aku terok . Drop gila nak mati ah aku cakap -,- Malas nak cerita lagi lahh . Spoil gila mood aku bila cakap pasal result =;=

OKBYEE Assalamualaikum :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------