One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




*ILOVEYOU*

Hi Assalamualaikum .

Hati aku tersentuh sangat sangat baca blog kau . Aku mintak maaf sangat sangat sebab aku bagitahu dia pasal benda tu , sorry , aku ada sebab bukan saja saja . Sorry again sebab aku selalu buat kau menangis masa kat hostel . Aku pun nak kau yang dulu , aku rindu kau yang dulu , aku nak friendship kita baik balik macam dulu . Gelak sama sama , makan sama sama , pergi balik sekolah sama sama , sembang sama sama , share cerita sama sama .   

Ingat tak dulu kau ada janji dengan aku yang kau takkan tinggal kan aku ? Okayy , aku ingat sangat benda tu sampai sekarang . Tapi takpe , macam yang orang selalu cakap , kadang kadang kawan boleh jadi musuh , musuh boleh jadi kawan kann . Sokay lah darling , kita kawan sampai bila bila kannn . Aku dah lama maafkan kau , cuma aku takut kau je yang tak boleh maafkan aku . Kau kawan aku dunia akhirat . Takde siapa boleh ganti tempat kau sebagai kawan aku tauuuuuuuuuuuuuuuuuuu . Aku sayang kau sangat sangat . Ehh ingat ni , aku ni jenis yang susah nak mengaku sayang ^^ 

Cettttttt , tetiba menitis airmata dohh , haha . Saya seorang yang ciwek #Fact . Haha , kmalu sendiri . Mana taknya , orang baru marah sikit . Dah menangis gila gila . Kau ingat aku ni boleh kena marah ke . Kau tertinggi kan suara sikit dah menangis . Mulalah carik sape sape yang tengah duduk , teros baring atas riba , then menangis . Haha , lawak gila kan :D Kau ingat aku ni senang gelak senyum ikhlas ke wehh . Serious tak boleh , kau nak tahu siape je boleh buat aku senyum gelak ikhlas . Ni haaa , kawan aku yang aku cakap kat atas . Dia je yang boleh buat aku senyum gelak ikhlas . Heee , Boleh tolong bagitau dia , yang aku sayang rindu dekat diaaaaaaa ;)

Ehh chop , tadi aku blog walking FB kau kau kau . LALALA~ Aku terbaca satu post ni . Kayy , rindu masa kita baik macam ni . Kau ingat tak janji janji ni ----------> 

1. aku sayang kau gila-2 doh
2 . jangan tinggalkan aku 
3 . jangan lupa aku
4 . kita bestie selamanya kan kan ?

Kay , taknak cerita lagi dah . Nak menangis lagi dah ni . Last word *ILOVEYOU*

Kbye Assalamualaikum :)