One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




Ramadhan :D

Hi Assalamualaikum :)

Boleh kata semua entry dekat reading list aku berkaitan dengan Ramadhan Ramadhan dan Ramadhan . Okay , Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada semua :) Tahniah kepada sesiapa yang dapat puasa hari first . Haha *sekema gila bahasa aku* klupakan . 

Harini tak dapat nak buka satu family ramai ramai . Abang aku yang tercinta *ocewahhh* tak balik minggu ni . Haihhhh . Sokayy lah . Dia yang taknak balik . Siapa suruh . Masa kat hostel aku suka gila dengar cerita bebudak yang ada kakak . Gila teringin lah nak ada kakak . Macam best ajeeee . Then ada sorang ni cakap ' Kau suruh lah abang kau kahwin , nanti ada lah kakak , kakak ipar pon okay ape '  Haha , memey nak suruh abang aku kahwin cepat cepat lah kannn . Haha , bengong nyaaa , abang kau tu Tasha baru sem satu kat U , dah nak kahwin . Haihh . Kayy , 3 tahun lagi abang aku habis belajar . Lama kot nak tunggu dia kahwin . Lailai . Tak pasal pasal abang aku baca ni nanti aku kena marah sebab mengharap dia kahwin cepat . Haha :D Kayy , berhenti berbicara pasal abang aku C:

Countdown trial . Lebih kurang seminggu lebih aje . Kau ingat lama ke seminggu tu ? Pejam celik pejam celik dah 1 Ogos , Ohmyyyyyyyy . Trial confirm lah kat dewan besar ennn . Aku duduk meja yang ke 85 . Haihhh . Bertuah betol number besar besar ni -,- 

Okayy . GTGO . Pray for me , trial and PMR ;)

Kbye Assalamualaikum :)