One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




Here's my number, So call me maybe.

Hi Assalamualaikum (;

Selamat pagi tengahari petang malam sayang sayang semuaaaa. Ececeh~ Ohh. Demam sangat menyakitkan. Disebabkan minum air ais satu hari suntuk. Hailahh. Menyesal *LapHingus* 

Hmm, semalam aku pergi beraya lah kan dengan budak budak semua. Hailahh. Asyek kena bahan jeeeeee. Sungguh lah malu. Sampai rumah mirza kena bahan. Dekat dalam rumah masa salam kakak dia Azizi bahan lagi. Kat luar rumah pun kena bahan lagi. Lama lama aku jerit dekat Azizi 'Jangan lah bahan akuuuu' Then dia stop untuk sementara. Sampai rumah orang kena bahan balik. Haihh. Una pon bahan aku jugak. Bisik bisik bagai semata mata nak membahan aku. Last last aku bahan dia balik dengan si Mr.S dia tuuu. Paling aku ingat kena bahan dengan teacher Afzan dekat rumah dia. 'Tulahhh, bercinta lagi' KurKurrrrrr -.- HAHA. Padahal maluuuuu >.<

Semalam Farah memalukan diri sendiri. HAHA. Memang tak berhenti aku gelak. Pandang muka dia mesti nak gelak. Farah pon cover laa. Bila keluar rumah tu baru lah start gelak balik. Mula mula si Syamim memalukan diri sendiri. Lepas tu farah pulak. Haihh. Memang nak mam*** tahan gelak. Kayy. berhenti cerita pasal diorang. Tettttttt ._________.

-----------------------------------------------------------------------------------

Semalam jugak lah bestie lama aku balik Sabak. Mula mula teringinnnnnnnnnnnnnn sangat nak jumpa. Tapi bila ingat Farah bagitahu yang Eika kata 'Dulu gaduh gaduh sangat. Baik baik sangat' Hmm, okay aku terus lupakan dia untuk sementara. 

--------------------------------------------------------------------------

Dua hari yang lepas aku pergi Taiping. LaiLai. Cousin aku nikah ohhhh. Cousin cousin aku semua kahwin dengan orang utara. Serious bosan -,- Tahun depan baru lah hantar cousin aku nikah belah Selatan pulak. Yeahh JB :D Balik dari Taiping tu singgah la Manong sebab nak beraya kampung anak sedara aku si Farish. Dekat Kuala Kangsar jammmmm. Sampai Manong pon dekat Maghrib. Haduihhh. Sengsara aku :3 

Ehh ehh. Malas dah nak cerita. Lama tak masukkan gambar. HwHw. Nikmati laaaa :3



 Carik aku Carik aku :3

Cousin ^^



 Amir Rayyan ^^

 Mawarrrrrrrrrr :)




 Sikit bergetar :DD


Kebosananananananan :3

Ehh okay. Keyboard lappy abang aku dah nak rosak. GTGO :D

Kbye Assalamualaikum ^^