One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




10 Days more

Hii Assalamualaikum (;

Heyy readers. Sekarang ni kerja aku mengira berapa hari lagi nak PMR. Tak sampai seminggu. Dan harini last untuk update status sebelum PMR. Wish me luck. Pray for me. Harap sangat aku sihat walafiat masa exam nanti. 

Hari Isnin hari tu ada rombak kelas. LOLL, dapat naik Amanah untuk dua minggu je. Kesian Anis, aku dengan Ejot dapat naik. Dia kena tinggal. Sokayy la Anis. Tak ada niat nak tinggalkan kau punnn. Keadaan dekat Amanah sangat lah berbeza dengan Cekal. Masa kat Cekal dulu. Haihh. Tak tau nak kata apa laaaa. Bising yang teramat sangattttttt. Dekat Amanah pulak, senyap je. Masing masing study. Sangat la janggal -,-

Khamis malam Jumaat dengan Jumaat pagi ada solat hajat dekat masjid. Malam Khamis tu ibu cakap abang aku datang masjid. Teros text diaaaaa. Punya suka ni abang aku datang. Weheee ^^ Then dia tanya, nak dia hantar balik tak. Bila fikir fikir balik, kawan aku ramai, karang tak semua dapat naik. Kesian diorang. Boleh pulak dia kata. Biar je la diorang jalan kaki. Makaihh, kejam nya abang aku ni -,-' Lelama merepek, aku mintak duit jeeee. Dia hulur sepuluh ringgit. Apa lagi, ambik je lah kan dengan tangan terbuka ^^V Nasib baik dia bagi. Padahal esoknya dah hari Jumaat. Aneh betol. Kehkeh :D

Jumaat nya dia ambik aku dari hostel. Petang nya dia nak balik dahh. Then dia tanya trial aku dapat berapa. Mula mula gelakk, lepastu baru cakap berapa. BlablaBla, dia kata BM Math dengan Pai mesti A! Wajib! Huhh, pai subjek paling susah bagi aku. Wohoo. Aneh bukan? Memang fact :/ Acono nye ni nak dapat A dalam pai. Tolong bagi tips. Fuh Fuh -,- *Sambil selak tiup tiup buku rujukan pai. Ehh haha :D

Ehh ehh. Dah tak ada benda nak cerita. Selamat malam bloggerians. 

Kbye Assalamualaikum ^^