One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




*Dying*

Hi Assalamualaikum (;

So how, sihat semua? Lagi lagi PMR candidates. Sihat lagi? Otak jari kuku jantung tangan kaki kepala ada lagi kan. Alhamdulillah :D

9 October 2012. Jantung aku gugur :3 Hikhik. Serious pepagi dah semangat bangun pukul 4 pagi. Tidur malam nye tu jangan cakap la pukul berapa, kemain awal gila. Habis prep je teros naik dorm tidur. Krikrik. Cek cek phone, kemain banyak text misscall masuk. Ada dari Ex abang aku, Mirza, Zul, abang Naim, Aiman, ramai lagi laaa. Haha, lawak jee :D Sampai je sekolah, muka cool jeeee. Bila dah jawab paper BM kertas 1. Okay jee, habis paper teros keluar menangis. Ya Allah, stress nya laaaaaaa. Tak tahu lah kan kenapa. Then prepare paper 2 pulak. Bukan nak kata apa, idea lansung taknak keluar -,- Sakai betol otak aku niiii :3 

Malam kedua pun ingat nak tidur awal. Last last ramai pula yang text niii. Aku pun layan je la sambil study sebab tak boleh tidur. Dekat pukul 1 baru boleh tidur. Esok pagi nya bangun pukul 5 menggelabah terjun katil sebab bangun lambat. Halahaiii, sakai jeee. HAHA. Hari ketiga pun bangun dekat pukul 5. Takde siapa sedar alarm phone Siti dengan phone aku bunyi. Nampak sangat semua tidur mati. Hikhik. Naik turun tangga lalu depan dorm orang, semua tegur ''Kau stress keee?'' Haihh, stress gila kot tiga hari exam niiii :3 Habis habis exam je Wanie suka sangat bincang pasal paper tadi. Rasa nak tetak tetak dia tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu -,-

Minggu depan last paper. Doakan kejayaan saya. Saya mahukan kejayaan yang boleh membanggakan semua orang. Saya nak orang pandang saya dengan kejayaan saya. Terima kasih :D

GTGO, study untuk paper minggu depan.

Kbye Assalamualaikum ^,^