One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




*P A R T Y P E O P L E*

Hi Assalamualaikum ;)

So how are you? Hmm, lupakan semua tu, aku taknak ingat lagi dahh. Ehh, tetiba :D Jumaat semalam saya tiba dirumah. Dan saya sangat gembira. Minggu lepas balik, minggu ni balik, Rabu balik lagi, dan Minggu depan nya balik untuk selama lamanya. Ehh, pembetulan. Untuk tahun ini sahaja. Tahun depan kembali ke sekolah semula sebagai Form 4. Walaweehhh, kau percaya? Aku dah nak 16 tahun laaaa. KrikKrik. Bersiap sedia la form1 dan form2 2013. Saya di sini akan menjadi senior kamu semuaaa. Dan tolong tunduk hormat kerana saya tersangat benci dengan junior yang kurang ajar dan lebih senang dikenali sebagai biadap. Kalau kamu semua biadap terhadap saya, tidak segan silu saya membawa backup saya untuk menyerang anda. Harap maklum. Sekian -__________-'

Hari Isnin lepas paper last untuk pelajar pelajar yang tidak mengambil bahasa bahasa antarabangsa yang lain. Dan paper last iaitu ERT. Walawehh, nak nangis masa keluar dewan tu. Ada ke patut masa tengah syok jawab soalan, tetiba tertidur. Kau faham tak apa maknanya tuu. Hailaaaa. Kalau boleh ulang paper tu, aku nak ulang. Pleaseeeeeeeeeeeeeeeee ;') Bangun bangun je, pengawas tu tanya ''Dah siap belom?'' Aku pun geleng. Tengok jam. Makaihh, habis masa dahhhh. Apa nak buat lagi, pakai hentam shoot sana sini. Bebudak belakang depan kanan kiri semua pandang. Faham tak betapa malunya aku. Nak nangis je masa tu. Orang first aku pandang, Husna. Second Farah. Lepas tu pejam sekejap. Ipin pulak panggil tanya ''Kau siap  tak?'' Aku pun geleng. LaiLai. Malu kottttt. Balik balik semua tanya. Haha. Taktahu mana nak sorok muka aku niiiiiiiii ;/

Okay laa, saya rasa saya tak patut ingat benda lama yang tak akan boleh diulang semula. Dan saya boleh memperbetulkan pada masa hadapan ^-^ Saya mahu sambung twitter dan novel. #Phone di tangan menunggu sesuatu keajaiban. 

Kbyee Assalamualaikum ^_^