One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




*J O U R N E Y*

Hi Assalamualaikum ^^

Ehhh, aku dah habis sekolah la bagi sesi 2012. Sangatlah suka sebab habis awal dari semua :D HikHik. Ohh terasa yang minggu ni sangatlah penat ;3 Mana taknyaaaaa, hari Ahad dengan Isnin tu busy gila berlatih pentomen, dah la dalam BI ;3 . Yelahkan, Selasa nya dah nak buat persembahan dekat AYSKL -,-' Malam Isnin tu KakElly buat kejap jamuan dorm. Sangat meriah dengan gelak ketawa mereka ^_^

Sampai sampai kat AYSKL tu dengan hujan lebat nya, berlari main hujan. KuiKui. Haha. Masuk je bilik yang dia bagi, masing masing duduk bawah kipas sebab nak keringkan baju. Then, bebudak yang main futsal tukar jersi. Haha, sangatlah lawak tengok diorang main futsal. Mana taknya, perempuan yang main kannn :D Game mula mula, AYSSB lawan AYSK. Satu sama kottttt. Lepas tu lawan dengan AYSKL. Mulamula diorang dah shot. Semua tercengang. Aku yang duduk tepi gelak kan jeee. LastLast 2-1. Okay lah tu kannn. Daripada tak ada. Tapi yang sakit jiwa nya aku. Bebudak KL mengutuk budak Sabak wehh. Panas betul lah telinga aku menadah -,- Haihhh. Sakai betul.

Malam tu start nya English Carnival. Boleh lah best nya, semua speaking. Persembahan persembahan semua. Lepastu balik. Lama betul tunggu part nak balik tuuu -,- Then jumpa Eila kejap. Ambik ambik gambar. Weheeee, rindu kau Laila :D

Sesampai nya di asrama pukul 2 lebih dekat pukul 3. Memang terus naik katil lah kan. Mengantuk punya pasal. Tengok tengok pagi tu bangun pukul 8 lebih. Mula mula terkejut, then sambung balik tidur. HewHew. Sangatlah penat sampai tak terasa lansung bebudak dorm pergi sekolah. 

Khamis malam Jumaat ada jamuan akhir tahun asrama. Aku join sekejap je. Batch form5 semua pakai masquerade mask. Yang kitaorang pakai purdah. Walwehh, memang arab haaa. Ustaz nak sangat kitaorang jadi alim kannnnn :D Masuk dengan form5 memang malu lah kan. Semua nya pandang. Sangat lah terharu tetiba Syazana text ''Comel lah akak'' HewHew :') Dah bosan kat DM tu terus blah naik dorm. Serius bosannnnnn -,-' Dengan number cabutan bertuah aku tak bertuah. Halahaiii. Dah la cakap dekat Syazana yang aku nak ambik gambar dengan dia. LastLast aku yang menghilang. Maaf dikkkk. Terperasan bila Adlena naik dorm. HikHik. Seriuss akak lupa dik. Maaffff :/ 

Heeee. Tadi saja lah sembang sembang dengan Anis form1 sebelum balik. Tak pernah pernah dia puji aku, tetiba dia puji tadi ''KakChai cantik gile malam tadi'' Weheeeee. Terima kasih lah Anis ^_^v

Heeee. Semua yang dekat hostel tersangatlah merindui aku. #Terharu. Ehh, Good Luck kepada SPM and STPM candidates. Semoga berjaya. Banggakan ibu ayah *Via AnisSyazreen* HikHik. Okay lahhhh. Terima kasih kerana meminjamkan mata anda untuk membaca entry saya yang melalut niii.

Whisper *Saya merindui Eika*

Kbyeee Assalamualaikum ^_^