One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




*GOODBYE 2012. HELLO 2013*

Hi and Assalamualaikum ^^

Hello world. Huyooo, over pulak aku >< Keh Keh. Ehh, esok last tahun 2012. Rasa berat sangat hati nak tinggalkan 2012. Yelahkan, macam macam kenangan manis pahit masin masam terjadi. Yang pahit manis masam semua taknak ingat. Sebab semua dah lepas. HikHik. Move on Tasha ;) Harap tahun 2013 tak ada benda pelik menyakitkan hati lagi berlaku. Please Be Nice 2013. I love you. Haha :D

Tak ada motif sebanarnya entry kalini. Sebab dah lama tak menge-post je. *Ayat blogger lain* Berhabuk blog aku *Tiup Tiup* FUHHHH. Mwahaha >< Tahun depan aku dah Form4, terasa diri sangat tua. Masa last day kat hostel haritu, Kak Su cakap "Tinggi lah kau nanti dah jadi form 4" Harap harap laa. HikHik ><' Rindu nya dekat senior Form5. Rindu nya kat Kak Elly. Tengok lah masa dia ambik result nanti. Aku peluk dia kuat kuat. Hihi :D

Tahun depan maybe masuk stay asrama sekejap je. Alaaa, baru nak merasa jadi senior :3 Yang penting form 5 memang jadi outsider je. Alalalalalaaa. Aisehhh, takpe la. Ibu nak keputusan aku yang baik SPM nanti. Inshaa Allah ibu ;') 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tahun depan ex aku ambik kelas PA. Hishh, serabot ah kalau satu kelas ngan dia. Kang aku ambik ERG kang takpun Kimpalan. Apa susah -,- Tadi sembang ngan Mira. Yeahh result kami sama. Dia kata untung math aku A. Mwahahaha xD PAI dia A then dia kata "Aku ustazah" Haha. Melawak apa. Tudung kalau boleh taknak labuh ada hati nak jadi ustazah. Kah kah kah :D lawak gila sembang ngan dia. Rasa nak pukul pukul. Tangan dia pulak tak berhenti nak cubit. Haha. 

Lagi dua hari nak masuk asrama. Sangat excited. Yeahh, sangat excited nak membuli anak anak junior yang masuk blok tu. kah kah kah *Evil laugh* Tapi nanti dah tak ada lagi twitter ask.fm blogg fb dan sebagainya. Heshh, takpe. Nanti aku ada kawan nak gelak. HikHok ^(oo)^ Aku taknak dorm A,E, dan D. Nak antara dorm B dengan C. KihKih. Tapi dorm B takde loker besi. Taknak ahh dorm B. Aku nak dorm yang ada loker besi je. Ahh kesah pulak aku. Aku lari ah dorm lagi. Mwehehe xD Sempat dapat dengan bebudak ada something bau. Aku campak dia masuk logi. Jaga kebersihan okayyy -(oo)- Tahun depan warden garang gila woiiiii. Mati aku -,- Kalau ada spotcheck, mana wa nak campak segala harta pusaka khazanah wa ni. Aisehh. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

*Whislist for 2013* :

♥Nak focus focus focus. Taknak main main.
♥Taknak nangis lagi.
♥Move on
♥Nak birthday party besar besaran :D
♥Taknak makcik obess tinggalkan aku :(
♥Taknak makcik obess jumpa yang lain bila dah pindah nanti.
♥Nak tinggi.
♥Nak kurus.
♥Nak apa yang aku mintak ni termakbul :')

Lulzzz, banyak merepek dah ni. Yeahh man. GTGO

Kbyee Assalamualaikum :D

Lots Of Love, Tasha  xoxo