One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




H O L I D AY S ^^

Hi and Assalamualaikum :)

Hello bloggerians. Hikhik, Dah lama woo tak update blogg. Cett, siapa kesah ;D Yeahhh, cuti yang agak membosankan ;3 Psffftttttttt, result PMR keluar 19 haribulan yeeee? Wooo, aku takkan ambik 19 tu, dan terpaksa ambik pada hari hari seterusnya. Yeahh man, aku tau result aku tak sehebat kau kau kau kau kau kau dan kau. Aku tak sepintar kau, tak bermakna kau boleh pandang rendah dekat aku. Ehhh, teringat kat si A tuu, dia suka membangga diri. Kata dia hebat sangat, pandai sangat, alim sangat. Fuhh, keluar pun tak pakai tudung nak kata kau alim. Tau lah kelas first, boleh lah kan berlagak dengan aku yang kelas ketiga niii -,-'

LOL, saya merindui teman rapat saya. Ohh Siti Aisah. Saya merindui anda ;) Ehh, kau nak tahu, kau orang first aku jumpa masa masuk SUA, masa tu form1 kan. Aku belum masuk asrama lagi sebab aku dalam proses tukar YS. So terpaksa duduk luar dan aku datang awal gila dan terjumpa kau di dalam dewan. Hikhik. Kau banyak gila cakap. Aku just diam je dengar kau cakap. Dah lah laju gilaaa. HAHA. Aku ingat lagi masa mengaji pagi dekat kelas Ustazah Sabariah, kau hantar text ajak pergi rombongan Sunway . Padahal depan depan je kita. Haha, disebabkan lain blok je masa form1 aku kureng rapat. Then naik form2 baru start rapat sikit sikit. Dan naik form3 kita rapat sepenuhnya. Hikhik. Benda tak boleh lupa yang kita gaduh. Haha, sangatlah tak matured kayyyy. Siapa suruh kau tinggalkan aku :'/ Haha, dah lupakan -___-' Jyeahh, first impression jumpa dia masa form1 dulu ''Lawa nya diaaaaa'' Hewwww :D Babe, I love heart miss you honey :) Really miss you, kalau aku confirm join trip tuu, kita jumpa yaaa honey baby boo :* Kiss pipi kanan kiri atas bawah. Auchhhh :*

Dear awak, saya takkan control kehidupan awak lepasni. Terpulang awak kay nak buat apa. Tu hak awak. Kadang kadang saya jealous gak bila ingat balik. Tapi saya ingat kan diri saya yang saya taknak jadi 'Queen Control' Yeahhh :D *Tepuk Bahu* Kehkeh.

-----------------------------------------------------------------------------

Semalam abang aku dah balik UITM. Lulzz, janggal lah gak bila balik rumah dia tak ada. Aku akan salam tangan dia masa dia nak balik Penang jeee. HikHik, sawan kann -____-' Jaga diri yee abangM ;D

Okayy GTGO, wanna meet my old friends. Jyeahhhh (Y)

Kbyee Assalamualaikum :)