One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




*Hostel Here I Come*

Hi and Assalamualaikum :)

Apa khabar anda semua. Keh Keh, gaya ayat macam ramai je nak membaca blogg aku niii -,- Sadlife :/ Esok aku akan check in dekat 'istana'. Sangat seronok. Tapi, agak memilukan hati. Tiada lagi twitter, ask.fm, blog, SimCity, subway surfer, mayhem :/ Mommmmmm, nak bawak segala harta benda dekat rumah ni boleh? Dekat asrama bosan ouhhhh >< Nanti confirm aku tak selalu pergi makan. Yelahkan, DM jauh beribu batu. Malas ouhh nak jalan -,- Kalau kat aspuri A boleh jerit jerit panggil orang atas bawah. Aspuri B lari lari je lah kot. Kah Kah. Nanti dah tak boleh nak tipu Siti lagi cakap kat tangga nak turun dah, padahal baru nak pakai tudung bila dengar dia jerit. Aisehhh, sangat merindui zaman kegemilangan 2012 :/ Harap lah 2013 ni lagi seronok #HowIWish :D

Lagi berapa jam je lagi 2013. Bye 2012. Saya akan ingat awak sampai bebila. Tahun paling best :') Nanti dah 2013 dah boleh cakap tahun 2012 tu tahun lepas. Heee, sedih sebenarnyaaaaaaaaa. Taktahu kenapa -,-Dah masuk hostel tak boleh nak otp ngan Mirza pakai viber sampai pepagi buta. Kena text pun pakai kredit dah lepas ni. Tak ada whatsapp. Haishh, minggu balik baru boleh buat semua tu. Tapi kan, kalau aku otp dengan dia je mesti aku terfikir dan berkata kata di dalam hati "Macam mana la dia otp ngan budak tu ye, macam mana la gaya ayat nya, macam mana la gaya cakap nya. Mesti lagi best. Hmmm :/" Sokay ahh, memang agak terasa, tapi aku belum tentu kekal dengan dia sampai bila bila. Kalau ada jodoh, tak kemana :'D

Kenapa Mirza tetiba cakap pasal hadiah eahh. Dah la cakap yang dia nak bagi lagi special. Tak faham sebenarnyaaa. Mesti dia baca yang aku tweet. Kekekekekeke. Aku tak mintak pun. Hanya meluahkan apa yang aku rasa. Nasib baik lah dia sentiasa faham aku. Aku ni tah bila nak faham dia. Asek ikut kepala otak aku jeeeeee. Untung lah dia ni penyabar :D Sorry kay sayang :* Hmm, dia dah kat hostel. Gonna miss him :/ Padahal Rabu nanti mesti nampak dia. Gedik pulak nak rerindu. Bukannya jauh sangat dia pergi -,- Kalau dia pindah, haishhhh taktau lahh aku nak jadi apa. Aku akan memutuskan hubungan kott. Ocewahh ayat :3 Cuma taknak menggangu dia belajar jeeee. HikHok ^(oo)^ 

Lulzzzzz, esok dapat tidur dengan Siti. Yeayy yeayyyyyyyyyyy *Menari melompat lompat sambil berguling* Suka nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ehh, sebenarnya aku tak berani sangat kalau tidur lambat kat aspuri B tu. Kalau kat aspuri A tu tahap berani tidur lambat ada lah jugak. Hoho. Sangat excited nak tidur dengan dia esok :')

Yeahh dear. GTGO. Dah maghrib.

Kbyee Assalamualaikum ^^

Lots Of Love, Tasha :) xoxo