One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




*L A U G H I N G*

Hi Assalamualaikum ;)

Selamat sejahtera kepada anda anda anda yang sedang membaca entry melalut saya yang macam tahapehape dan tak ada faedah. Ohh siapa kesah *trollFace* Actually, aku tak ada idea pun nak update blog nii. Cuma kebosanan yang dah menghantui diri ini telah memaksa aku untuk merapu merepek di sini. Harap anda tenang, bersabar ketika membaca blog ini -,- Bosan tak kau baca banyak 'ni' di belakang setiap ayat. KehKeh, aku baca pun naik bosan. Boleh lah angkat kaki dari blog hodoh saya ni. Sekali lagi 'ni'. Kbye!

Ehh, wa punya cerita belum habis -,- Jemput lah hadir ke kampung saya pada 8 December ini kerana ada bacaan yassin. Mesti anda semua berkata kata di dalam hati 'Ada bola lahhh' Okay saya faham. Sebab ayah saya pun risau pasal itu. Dan dia bercadang nak buat lepas maghrib. Haha. Nampak sangat lagi pentingkan bola. Haihhh, aneh anak anak sekarang ;3 Dia sempat lagi kata, 'habis majlis tu je, ayah nak pasang skrin besar, biar semua boleh tengok bola dekat luar rumah' Yeahh, good ayah. Buat macam haritu biar satu kampung heart attack dengar pakcik makcik sedara mara kita menjerit xD 

Sangat janggal ouhh tiada abang di sisi. Sebab selama ni dia ada je join family punya majlis. Fuhhhh -___- Agak sedih lah jugak masa Ahad tu kitorang hantar dia betul betul depan kampus dia. Dia salam salam then dia gelak tibatiba sebab ibu selitkan gambar Lisa Surihani dekat bekas bantal dia. Haha. Lawak gila nak mati ahhhhh :3

Kayyy cuti bosan. Lagi berapa hari je nak bukak sekolah. Masih tak bersedia. Harap cuti dipanjangkan lagi pleaseeeeee *Rayuan seorang anak yang comel* #Sila Muntah Sekarang xD Tahun depan dah tak ada tangga untuk dinaiki sebab hostel blokB tiada tangga. Takbest nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa -_-' Harap tahun depan satu dorm satu batch. Please ustaz, saya tak suka junior tahun depan. Correction, form2 dan form1 2013. Aku taknak handle mereka sebagai seorang senior. Jangan tunjuk baik kayy. Aku menyampah! -,- Erkkkk

11 December ni saya akan berjumpa Siti dan Atikah. Yeheeeeee, saya suka! Excited wooooo :O

Yeahh, entry yang entah apa apa tah. Penat merangka ayat -___________-'

Kbye Assalamualaikum ^^