One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




*Loud Of Laugh*

Hi Assalamualaikum ^^

Ohh tersangatlah bosan cuti niiii. Ughhhh -,- Suck life. Hari hari buat benda yang sama. Bangun Mandi Makan Minum Tengok TV Internet Tidur -,- Takde benda lain ohhhh. Yeahh, Siti ngan Tika ajak pergi Lostworld of Tambun 11 haribulan nii. Hmmm, harap harap ayah ngan ibu kasi. Dah terlampau bosan kayy duduk rumah. Esok ibu ajak tengok LBS 2, dah la ibu pergi tengok Istanbul tak ajak aku. Nak pujuk lah kononnya tuuu -,-

Semalam keluar jumpa dengan member lama. Yeheeee, mereka makin lawa ;') Walaupun tak ramai, suara kitorang paling kuat dekat atas tu. Yelahkannn, kalau perempuan dah jumpa, memang menjerit gelak semua lah kannn. Hihi :> Here are some pictures. Jyeahhh (Y)

Iffah and Wawa :D





















Ada gambar yang agak lebih kurang je gaya nyaaa. Hikhik, Yeahhh, seronok dapat jumpa diorang. Semua happening jee ;D Paling tinggi Iffah, dan aku perasan yang aku bukan paling rendah. Ada lagi empat orang lagi rendah daripada aku, Wawa Atin Etot dengan Eika. Heeeee ;D #Kami Buddyz Takkan Terpisah. HikHok C':

Nanti kita jumpa ramai ramai lagi yee. Dengan semua budak 6C 6M 6J 6AbuBakar 6Omar dan 6Osman 2009 yeahhhh ;>

Yeah, GTGO. Kbye Assalamualaikum