One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




Hello May ^^

Hi anda Assalamualaikum.

Hello earthlings! How's your life? Yeah, Im totally miss this ugly blogg. Kihkih xx Dah lama sungguh tak update benda merapu merepek dekat sini. Biasa lah, exam kannn. Ecewahh, minggu exam ada masa pulak nak update xx 

Yaaaaaa Hello May. Awal lagi kan kan kan lol. Dah nak akhir bulan kot. Ahh siapa kesah hihi. Lepasni nak lambai lambai tangan dekat Jun pulakkkk. 7May haritu birthday pakwe kekasih hati pujaan hati kurkurkur akuuuu Hahahaha xx Sampai sekarang hadiah dia masih lagi terperap dekat rumah Kehkeh. Dan 7May tu jugak bermula Peperiksaan Pertengahan Tahun 2013. Yayyyyyy Suka gila! Hoho. Semua subjek seperti parang yang sudah diasah dan bersiap sedia hendak membunuh eghhhhh. Someone help me xx Haha. Three papers more are waiting next week. Eghhhhh :/ Keep calm Tasha. Senang je *Sedap kan hati* Haha. Okay off topic about exam. Krohkroh.

Okay now aku dah jadi outsider. Weheeee Seronok sangat sangat sangat sangat dan teramat sangat. Daripada duduk hostel yang makin lama makin ketat peraturan nya tu eghh lifeless gila. Aku ni dah la memang susah nak ikut peraturan. Chopp. Takbermakna aku kurang diajar okayyy -,- Masa mula mula Siti tau aku keluar hostel dia menangis. Kahkah ciwek gila dia ni. Setahu aku dia akan menangis bila kena tinggal dengan kakak kakak dia sebab diorang pergi shopping tak bawak Siti lol. Kalini dia nangis sebab aku. Wooooo terharu. Haha giloooo Terharu pekebendaaaa. Kesian Siti. Hari Isnin pagi tu masa perhimpunan terus aku cari dia. Tengok tengok dia menangis. Then aku pun takboleh nak tahan, terus join dia. Huaaaaaaaaaan ;'/ Lawak gilaaa xx Pagi tu dia asyik marah aku je sebab aku pandang dia masa nangis Kehkeh. Then selang berapa minggu entah dia call aku memalam sambil menangis. Kahkah xx Sejak bila entah dia ni takboleh tidur sorang sorang. Ehh habis nanti kalau dia tahu aku cerita ni dekat blog. Pfffttttttt xx

Yeah dude. GTGO for study. Bye World *Ocewahhhh* :*

Do visit me on tumblr 

Sincerely,
Tasha si Kurus Tinggi ^^