One Step Foward ^_^
Hi Assalamualaikum ^_^

Hey , You are welcoming here . This is my official bloggie . All in this blog is Mine , unless stated . No copycat here , no open page sources , dont ripping any of my tutor . last but not least , behave yourself !
*SHOUT* MuhammadMirzaSaiful ! ILOVEYOUUUU :*

Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

I Love Heart :D
Allah. Muhammad :D
Family :D
Friends, BestFriends :D Last but not least. Mirzaaaaaaa :D


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Ber-Twitter ^^.V

Let's Sing together ^^V




A Life :D

Hi Assalamualaikum :D

Hello people friends enemy world creatures :* Have a blast! Counting for Ramadhan 2013. Harap harap dapat merasa Ramadhan Syawal tahun ni. Inshaa Allah :'D Puasa last year dah selesai bayar hutang dengan menggantinya. Alhamdulillah ^_^ 

Last Monday ada Sukan tahunan. Tahun ni punya sukan sangat lah tak seronok. Guess what. Haritu mula mula sukan hari Khamis then sebab jerebu bahayakan kesihatan nanti kanser mata berair bla bla bla lol tunda lah hari Isnin. Pagi tu masa tunggu perasmian, ketua rumah sukan a.k.a abang baca doa ha ha ha *okay sambung* panggil aku sebab aku kena masuk dua acara. Ok ini fxck shxt madafxka lah kan. Siapa tak mencarut mengaji bertaranum pepagi. Kena paksa habis habisan masuk lari. Nasib baik dua acara. Tak macam tahun lepas, tiga acara aku masuk satu madle habuk haprak haram jaddah tak dapat. Tahun ni ada lah dapat satu madle. Nasib baik Johan. Kohkihkuhkahkeh xx Tak ada lah menanggung lagi hahahaha. Jealous nak mampus mati tergolek terjun bangunan ahh dengan Mirza. Dia dapat 3 emas kot. Then dapat olahragawan lagi. Eghhhh apak jealous ahh. Dah ahh tayang tayang madle masa dekat padang. Batak giloooo haha padahal dalam hati jealous nak mampusssssss xx Ha ha wa bukan nak kata apa lah kan. Bangga ah jugak kehkeh. Syazana pun dapat olahragawati kot. Lagi ahh aku bangga. Ha ha ha kdiam -,- Best lah jugak haritu sebab dapat spent time dengan kekasih hati idaman kalbu pujaan tapak kaki. Eh? Hahahahahaha xx Ramai gila ahh bebudak dating. Lol tipu lah kan kalau tak ada siapa yang dating ha ha ha. Aku nampak ex aku dating dengan kawan rapat aku. Alhamdulillah dia bahagia. Ha ha ha. The final results is Malinja wont. And Mayang at the third place *Sigh wa hampa tahap panda cari makan untuk kejut anak nya bangun selepas lapanpuluhemmat tahun tidur watefk jangan merepek ah Tasha -,-

------------------------------------------------------------------------------

Off topic! Pagi tadi lepas rehat ada orang cakap 'bla bla bla kirim kurkurkurr' Malas ahh nak cakap ha ha ha hmmmmmm aku taktau nak cakap apa. Sebab aku taktau niat sebenar hati dia. Biasalah, hati manusia berubah ubah tanpa ada hala tuju yang tepat sehingga dia benar benar tau apa yang akan berlaku seterusnya. Wowwww kau tengok gaya ayat aku. Skema tak skema lah kann xx Hmm nak kata dia tak puas hati dengan aku, apalagi ya. Ohh mungkin pasal haritu kot tu yang dia still berdendam lagi. Tapi aku dah jauhkan diri daripada orang yang dia sayang dan paling sayang. Aku bukannya hari hari setiap minggu contact. Kenkadang lansung tak contact wehh. Aku pun takde lah anggap dia macam pakwe. Aku anggap dia macam kawan baik je tak ade lebih tak ada kurang. Kau bertuah weh dapat boyfie macam dia. Serious aku cakap. Dia sayang kau tahap max weh. Dia tak pernah pun terfikir nak tinggalkan kau. Kau jangan lah lupakan tinggalkan dia. Dia sayang kau ibu papa kau sayang kau abang kakak kau semua sayang kau kawan kawan kau sayang kau aku sayang kau. Hmmmmm dah la, takde benda dah aku nak type. Blank kuasa 13 -ooooooo-



Byebye Assalamualaikum